З метою організації дистанційного навчання учнів, учителі школи пропонують виконати наступні завдання:
географія
образотворче мистецтво
Створення орнаментальної композиції для чоловічої сорочки (орнамент для вишиванки)
1.Опрацювати теми: «Води
суходолу. Річки», «Живлення, водний режим і робота річок»
2. Вивчити визначення: річка,
витік, гирло, річкова, долина, пороги,
водоспад, повінь, паводок, межень, льодостав.
3. Знати найбільші річки на кожному материку. Вміти показувати їх на карті.
3. Знати найбільші річки на кожному материку. Вміти показувати їх на карті.
англійська мова
1. Виконати вправи: №3 ст. 151(усно), №4,5,6 ст. 152.2. Повторити: Present Simple, Past Simple, Present Perfect/
біологія
Тема. Плауни, хвощі, папороті.1. Опрацювати параграф 43. (Основні терміни і поняття занести до біологічного словника)
2. Підготувати міні-проект за вибором:
- Як утворився торф?
- Як утворилося кам'яне вугілля?
математика
Використовуючи підручник з математики викойте завдання: №1415 (5,6,7); №1417 (4,7); №1425 (3,4); №1448.
українська література
1. Працювати над завданням: скласти рекламу книги В. Нестайка "Тореадори з Васюківки"
2. Прочитати твір Ярослава Стельмаха "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера". Характеризувати образи Сергія і Митька.
Немає коментарів:
Дописати коментар