Критерії оцінювання поведінки учнів КЗ Липоводолинська СШ І-ІІІ ст.

Критерії оцінювання поведінки учнів
 КЗ Липоводолинська СШ І-ІІІ ст.
1.     Зовнішній вигляд:
-         Учень щодня приходить до школи у чистій випрасуваній формі (Джинсові костюми і джинси, футболки, різнокольорові светри елементами шкільної форми не вважаються. У спортивному одязі учні перебувають лише на уроках фізичної культури).
-         Учень має чисто вимите волосся та охайну зачіску (Довге волосся у хлопців та розпущене довге волосся у дівчат охайною зачіскою не вважається).
-         Для дівчат допускається скромний макіяж та манікюр, скромні сережки та ланцюжок (Різнокольорові та масивні прикраси забороняються).

2.     Поведінка на уроці та на перерві:
-         Учень дотримується Статуту школи, Правил для учнів,  які затверджені педагогічною радою та органами учнівського самоврядування.
-         До учня немає зауважень з боку вчителів та однокласників  щодо дисципліни під час уроків.
-         В учня немає записів та зауважень щодо поведінки у класному та власному щоденнику.
-         Учень не порушує правил поведінки  у класі, у коридорах та на території шкільного подвіря під час перерви, а також у позаурочний час.
-         Учень не має шкідливих звичок.
-         Учень своєчасно приходить на уроки і не пропускає шкільних занять без поважних причин.
-         Учень не допускає  вживання ненормативної лексики. У разі порушення даного правила  отримує незадовільну поведінку.
-         Учень не допускає проявів фізичного та психологічного насилля стосовно всіх учасників освітнього процесу. У разі порушення даного правила  отримує незадовільну поведінку
3. Суспільно-корисна праця
-         Учень добросовісно виконує обов’язки чергового в класі.
-         Учень добросовісно виконує обов’язки чергового по школі.
-         Учень бере активну участь у прибиранні території школи.
4. Виконання доручень
-         Учень знає і виконує свої доручення в класі та в шкільному самоврядуванні.
5. Ведення щоденника:
-         Учень завчасно записує розклад.
-         Учень записує домашні завдання.
-         У щоденнику наявні всі отримані оцінки.
-         Батьки щотижня підписують щоденник.
        На основі цих критеріїв щотижня класними керівниками виставляється оцінка за поведінку:
1.    Поведінка «зразкова» виставляється за умови дотримання усіх критеріїв оцінювання.
2.           Поведінка «добра»: учень(ця) дотримується вимог зовнішнього вигляду, немає зауважень з боку вчителів та однокласників щодо поведінки, немає шкідливих звичок, учень(ця) не спізнюється на уроки та не пропускає шкільних занять без поважних причин, не допускає вживання ненормативної лексики та фізичного чи психологічного насилля стосовно всіх учасників освітнього процесу.
3.    Поведінка «задовільна»: систематично запізнюється на уроки, пропускає шкільні заняття без поважних причин, має зауваження в письмовій чи усній формі щодо поведінки, недобросовісно  виконує обов’язки чергового в класі та по школі.
4.        Поведінка «незадовільна»: учень(ця) вживає ненормативну лексику, допускає прояви фізичного та психологічного насилля стосовно всіх учасників освітнього процесу, має шкідливі звички.
Прийнято методичним об’єднанням класних керівників
(Протокол від 04.01.2019р. №3)

Немає коментарів:

Дописати коментар